Wednesday, May 12, 2010

Pintura de Flamboyan / Flamboyant Painting

Mi QUERIDO tío-padrino vino a PR para pasar unos días de vacaciones. Y Yn quiso obsequiarle una pintura para que lo llevara de recuerdo. Por eso le pintó este Flamboyán. Fué una gran sorpresa para él! El Flamboyán es su árbol favorito. Le gustan tanto que su negocio en NJ se llama Flamboyan Manor.
Qué bueno fue compartir con mi padrino TAN ESPECIAL!
***
My DEAR uncle-godfather came to PR on a short vacation trip. So, Yn decided to surprise him with a handmade gift. This is why he painted him a Flamboyant. It was really a surprise as the Flamboyan is his favorite tree. No kidding! He even owns a business in NJ called Flamboyan Manor.
It was so good to spend some time with my VERY SPECIAL godfather!




Yn y mi padrino. / Yn and my godfather.

Mis otros 2 tios y mi prima de NJ. / My 2 other uncles and my cousin from NJ.

No comments:

Post a Comment

GRACIAS por comentar en el blog de 2 Pequenos Traviesos!
A nosotros nos ENCANTA leer sus comentarios y contestar preguntas tambien. Esperamos su visita nuevamente...
THANK YOU for your comments on 2 Pequenos Traviesos blog! We really LOVE your comments and answering your questions as well. Come back soon...